• Bestuursberichten januari

• Een beknopte editie met berichten vanuit het bestuur deze eerste maand van 2022. Sinds het vorige bericht is er niet veel gebeurd.

Natuurlijk zijn we blij dat alle trainingen weer door kunnen gaan, zonder beperkingen wat betreft de tijd. En nu maar hopen dat rond 25 januari er verdere versoepelingen plaatsvinden.  In het gunstige geval worden de competities weer hervat in het weekend van 29 en 30 januari. Daar houden we eigenlijk wel rekening mee.

Voor het eerste zal de eerste wedstrijd op zijn vroegst op 6 februari zijn. Dan staat de uitwedstrijd tegen Valken op het programma. Daarna volgen er nog 14 (!) wedstrijden.

Van de KNVB hebben we bericht ontvangen dat men onze JO7 nog niet heeft kunnen indelen voor de derde fase. Hopelijk lukt het in de vierde fase wel. Dan zal de temperatuur ook wat aangenamer zijn, moeten we maar denken.

Op deze website is de aparte pagina voor het klaverjassen verwijderd. De vacatures hebben nu een wat prominentere plek gekregen in het hoofdmenu. Deze pagina is ook in een nieuw jasje gestoken. De vacatures staan compact onder elkaar.  Neemt u gerust eens een kijkje. Misschien staat er iets tussen wat u past. Zou mooi zijn!

Voor de viering van het 90-jarig bestaan heeft het bestuur een concept programma in de steigers staan. We zoeken nog wel mensen voor de verdere uitwerking van onderdelen van dit programma. Misschien had de formulering van onze vorige oproep afschrikwekkend gewerkt. Als u zich aanmeldt, betekent het niet dat u het  gehele jubileum moet verzinnen en organiseren.

Het wordt tijd dat het balletje gaat rollen!

Rene.