Naast het hoofdbestuur, de jeugdcommissie en de damescommissie zijn er een aantal ploegen / commissies die het functioneren van de vereniging mede mogelijk maken. Zoals u hieronder kunt zien, kunnen we verdere versterking goed gebruiken.
Een belangrijke spil binnen de vereniging, verantwoordelijk voor de planning van alle wedstrijden wat betreft datum en tijd, veld, kleedkamer en scheidsrechter.
Tim van Lochem
wedstrijdsecretaris@vvberkhout.nl
06-22418055
Vacature
wedstrijdsecretaris@vvberkout.nl
De MOP komt na elk speelweekend op maandagochtend 09.30 uur bij elkaar in de kantine. Onder het genot van een bakje koffie wordt het laatste dorpsnieuws besproken. Daarna worden de grasmatten hersteld, de kleedkamers schoon gemaakt. Daarnaast worden er soms kleine klussen rondom de velden uitgevoerd.
Cees Bijman
Nic Stam
Jan Kuiper
Peter Kroon
Klaas Hart
Dirk Blokker
Pieter Schuijtemaker
VACATURES
Op vrijdag wordt het speelweekend voorbereid. De belijning wordt indien nodig aangebracht en de velden voor de -eerste- jeugdwedstrijden worden klaargezet met bijvoorbeeld de doelen. Bovendien worden ook de kleedkamers nagelopen/aangeveegd.
Ed Oud
Nic Stam
Klaas Hart
Sjaak Ruijter
De sponsorcommissie is gericht op het werven en behouden van sponsors van de vereniging. De focus lig vooral op bordsponsors. De ambitie is namelijk om het A-veld rondom 'dicht' te hebben en het B-veld van circa 10 borden te voorzien.
Voor alle verdere info aangaande sponsoring, zie menukeuze Sponsoring.
Sven Lisman
Arnold v/h Nederend
Mick Veld
De kantine bezorgt ons eenderde van onze inkomsten. Daarmee is de kantine van groot belang voor onze vereniging. Daarnaast is het natuurlijk DE plek om even na te praten over de wedstrijd en een gezellige derde helft te beleven, of je nou wel of niet gevoetbald hebt.
Achter de schermen zorgen diverse mensen ervoor dat de kantine op een goede manier kan 'draaien'.
Pien Knijn
Yvonne van den Berg
Guda Kroon
Caya Loos
Cathy de Lange
We hebben momenteel 5 kantineploegen voor de zondagen. Elke kantineploeg bestaat uit een aantal vaste medewerkers. Indien nodig wordt een ploeg aangevuld vanuit de leden die hun vrijwilligerstaak moeten vervullen. Elke ploeg is om de 6 a 7 weken aan de beurt. Elke ploeg heeft een captain die verantwoordelijk is voor de bezetting/indeling.
Peter Kroon, Marjo Blokker, Guda Kroon, Maarten Overpelt, Diana Bot, Monique Neefjes, Jolanda Snoek, Dennis Bot, Mick Veld, Jesper Stolk, Karin Mondt, Dirk-Jan Schuijtemaker, Hans Ruiter, Anique LIsman, Jip de Vos, Robin Segers.
VACATURES !!!
De kledingcommissie neemt aan het einde van het seizoen de kleding in, bepaalt wat er vervangen / besteld moet worden en maakt alles in gereedheid voor het nieuwe seizoen.
Hiermee geeft de kledingcommissie uitvoering aan het kledingplan waardoor alle leden er uniform en verzorgd bij lopen. Berkhout-waardig!
Kalja Meissen (jeugdkleding)
VACATURE (seniorenkleding)
TIK staat voor Technische Installaties en Klussen. Team TIK is dus een verzameling personen die de vereniging op ad hoc basis ondersteunt bij onderhoud en (bouw)technische klussen op Sportpark De Wenken. We streven ernaar om zoveel mogelijk disciplines vertegenwoordigd te hebben. Dan grijpt het bestuur nooit mis.
De leden van Team TIK kunnen ook gevraagd en ongevraagd advies uitbrengen aan het bestuur.
Sjaak Ruijter
Ed Oud
Gerard Kollis
Danny Laan
Cees Bijman
Richard Meissen
Brian Mook
Frank Nieuwboer
Klaas Hart
Sjaak Lakeman
VACATURES