• De app Voetbal.nl

• Ben jij een voetballiefhebber en wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, activiteiten en evenementen? Of ben je op zoek naar het wedstrijdprogramma of laatste uitslagen en standen van jouw favoriete clubs en teams? Met behulp van de officiële Voetbal.nl app is dit allemaal mogelijk!

Voetbal.nl,  dé voetbal app voor voetballers en voetballiefhebbers.

Met de voetbal.nl app (en website) blijf je eenvoudig op de hoogte van alle updates rondom je eigen team en mis je niks van al je andere favoriete teams en/of spelers.

Doordat de uitslagen door de officials in de app worden vastgelegd, ben je altijd direct op de hoogte van de uitslag. Of je nou speler bent, wel of geen lid bent van een voetbalvereniging, het maakt niet uit. De app is er voor iedereen die van voetbal houdt!

Hoe doet Berkhout 2 het dit seizoen? Het eerste team van mijn oude club? Hoe doet mijn buurjongen het? Blijft de kleindochter maar winnen? Volg je favoriete spelers, teams of clubs en bekijk alle standen, uitslagen en programma’s!

Ook laat de app leuke statistieken zien die je helpen in de voorbereiding op je wedstrijd. Tel daar bij op dat je je aan- of afwezigheid bij een wedstrijd via de app kan doorgeven, de man-of-the-match kunt kiezen en direct de route naar een uitwedstrijd kan zien en je hebt een app die zorgt voor de optimale beleving van je favoriete sport.

Voor leden is het belangrijk dat zij zich als gebruiker van deze app registreren met hetzelfde emailadres als waarmee zij bij onze vereniging staan geregistreerd.

Leden kunnen door middel van deze app hun persoonlijke gegevens wijzigen, bijvoorbeeld bij een verhuizing. Ook kunnen leden de benodigde pasfoto uploaden.

Tenslotte kan met de app ook het privacy-level worden ingesteld.

• Meerdere gezinsleden lid van de vereniging?

De app kan gebruikt worden voor meerdere leden van het gezin. U kunt namelijk switchen tussen meerdere gebruikers. Ook kunnen de gegevens voor meerdere gebruikers gewijzigd worden.

Klik op onderstaand Youtube-logo voor een toelichting.