• De twenties

UNDER CONSTRUCTION

Een uitermate slechte start van dit decennium. In maart 2020 begint de coronacrisis.

In 2020 stopt Cees Bijman met een groot deel van zijn vaste werkzaamheden. Het einde van een tijdperk. Het jaar daarvoor had het bestuur al geanticipeerd door Cees succesvol voor te dragen voor een koninklijke onderscheiding. Met moeite worden er vervangers gevonden voor zijn vele werkzaamheden.

De coronacrisis lijkt na seizoen 19/20 voorbij, maar niets is minder waar.  Seizoen 20/21 wordt na circa 5 weekenden stilgelegd om niet meer hervat te worden.

De coronacrisis wordt financieel goed doorstaan, mede dankzij overheidssteun.  Het voortbestaan van de vereniging is daardoor beslist niet in gevaar.

November 2021 : misschien toch iets te vroeg gejuicht. Er is sprake van een 5e golf. Het bestuur besluit om de kantine weer dicht te houden omdat ze het alternatief (QR-codes controleren bij de deur) niet ziet zitten. Ook publiek mag niet komen.

KNVB legt competitie categorie A weer stil.

Trainer Rajesh Biseshar voor het 2e jaar in 21/22. Seizoen 21/22 wordt wel helemaal uitgespeeld. Het eerste ontlooopt maar net de nacompetitie.
    Eind dit seizoen veel nieuwe leden.  Er komen 4 teams 7x7 en het 3e (kampioen geworden) blijft bestaan met andere spelers.

Het ledenaantal stijgt tot 275.

In jun 2022 wordt het 90-jarig jubileum gevierd met o.a. een 7x7 toernooi (15 teams).  De Hollandse feestavond wordt opgeluisterd met een Masked Singer, welke na afloop een mascotte-contract krijgt uitgereikt.
    Seizoen 22/23 wordt het derde seizoen voor Rajesh. Er is veel optimisme door een toename van kwantiteit en kwaliteit in de selectie. Maar er volgt wel een degradatie naar de 5e klasse. Een interim-trainer een paar weken voor het einde mocht niet baten. Het seizoen wordt afgesloten met een 7x7 toernooi met 12 deelnemende teams.

Seizoen 23/24 is Bas Ijsselstijn de hoofdtrainer. Voor het eerst zijn we in zee gegaan met een ZZP-er.
    We hebben dit seizoen 5 7x7 teams op vrijdag.  Ook de VE45+ stappen noodgedwongen over naar 7x7 op zondag. Daarnaast is er de start van een VR-team in de zaal!

UNDER CONSTRUCTION TILL 2030

.

Op naar het decennium waarin de 100e verjaardag gevierd gaat worden.