• Digitale algemene ledenvergadering 11 december

• Op vrijdag 11 december vindt de algemene ledenvergadering (ALV) plaats. We ontkomen er niet aan: de ALV zal digitaal worden gehouden. Hiervoor gebruiken we Google Meet. De aparte sfeer die er altijd aanwezig is tijdens de ALV in de kantine zullen we waarschijnlijk missen. Daar staat tegenover dat we wellicht een grotere groep (jongere) leden kunnen verleiden om de ALV te bezoeken.

De benodigde stukken (agenda, jaarverslag seizoen 19/20 en de notulen van de vorige ALV) vindt u hier op de website.

U dient zich voor het bezoeken van de ALV voortijdig aan te melden door het sturen van een mail.

Iedereen die zich heeft opgegeven, ontvangt een kwartier voor aanvang van de ALV, dus om 19.45 uur, een mail met daarin de link naar de digitale ALV.
    Voor het kunnen volgen van de ALV is het niet noodzakelijk dat u een Google Account heeft. Wel heeft u het programma Google Meet nodig natuurlijk.

(op een mobiele telefoon is het niet mogelijk om zonder Google Account de ALV te bezoeken)