• Een prachtige poule voor het eerste

• De bekendmaking van de poule-indeling voor ons vlaggenschip was geen spannende aangelegenheid.  Eerder had de KNVB aangekondigd dat de poules in principe hetzelfde zouden blijven als het afgelopen seizoen. Wel boden ze de clubs aan om op papier een promotie dan wel degradatie aan te vragen. In onze oude poule was Always Forward er als de kippen bij om promotie naar de derde klasse aan te vragen. Dat verzoek is uiteraard gehonoreerd. Een club als Always Forward hoort natuurlijk niet thuis in vierde klasse.
    Nieuwkomers in onze poule, als gevolg van een aangevraagde promotie zijn MOC en Zwaagdijk.  Zijn 'eindigden' vorig seizoen op een respectievelijke 4e en 6e plaats in poule 5B.
    De laatste nieuwkomer in onze nieuwe poule is Flevo dat vorig jaar ook in de vierde klasse speelde.

Daarnaast dus veel oude bekende, met daarbij dus ook weer de aantrekkelijke derby's tegen RKEDO,  Kwiek '78 en St. George. Deze wedstrijden zijn toch altijd weer speciaal.

Hieronder de volledige poule 4C waar het vlaggenschip volgend jaar in speelt.

Berkhout
    DWB
    Flevo
    St.George
    HSV Sport
    Kwiek '78
    MOC
    Oosthuizen
    RKEDO
    Sporting Andijk
    Strandvogels
    Valken
    Woudia
    Zwaagdijk.

De eerste speelronde is op zondag 19 september. Het speelschema moet nog bekend worden gemaakt.

Vanaf deze plek wensen we onze nieuwe hoofdtrainer Rajesh, de overige staf en de selectie veel succes!