• Info voor gebruikers Voetbal.nl App

• Vrijwel alle leden gebruiken de Voetbal.nl App. Logisch ook, het is natuurlijk superhandig om alle info die voor jou belangrijk is op je mobiel te hebben.

Hieronder een paar opmerkingen ten aanzien van het gebruik van de app.

1.
    De foto van u digitale spelerspas kunt u zelf wijzigen tot eind oktober.  Doe dit svp!
    Diverse foto's voldoen niet aan de eisen die de KNVB stelt. Hier zal scherper op worden gelet door scheidsrechters. Zorg voor een recente 'pasfoto'.  Geen kroeg- en vakantiefoto's meer.

2.
    Wij verzoeken de personen die hun privacylevel hebben ingesteld op Afgeschermd dit te wijzigen naar Beperkt. Dan bent u alleen zichtbaar met uw naam, niet met uw foto.

3.
    Voor enkele gezinnen geldt dat er meerdere personen lid zijn onder hetzelfde emailadres.  Binnen de app kan er eenvoudig geswitched worden tussen leden/gebruikers.
    Zie onderstaande uitlegvideo.

4.
    Als gevolg van de nieuwe privacywet mogen leden jonger dan 16 niet hun eigen gegevens wijzigen.  Dit moet door de ouder gebeuren. Ouders kunnen dit doen wanneer er naast het zogenaamde primaire emailadres ook een ouder emailadres is ingevuld in de ledenadministratie.
    Zie onderstaande uitlegvideo

Dit ouder emailadres kunt u indien gewenst mailen naar secretaris@vvberkhout.nl