• Met de bus naar de nacompetitie in Haarlem

• Zondag 4 juni speelt het eerste in de nacompetitie tegen Onze Gezellen uit Haarlem Noord. Dit team is 9e geworden in poule 4C.
    Zoals te doen gebruikelijk hebben we een touringcar gehuurd voor spelers en supporters. De bus vertrekt om 12.00 uur.  De kosten per persoon zijn slechts 10 euro. U kunt betalen (contant of pin) in de bus. Kom op tijd.

Stuur een mail naar voorzitter@vvberkhout.nl voor aanmelding. Wacht niet te lang want vol is vol.

Dit betreft trouwens de eerste wedstrijd van de nacompetitie. Bij winst tegen Onze Gezellen moeten we tegen de winnaar van de wedstrijd Woudia - Kismet. Die tweederondewedstrijd wordt verspeeld op neutraal terrein. Enfin, eerst deze maar zien te winnen. Daar kunnen we uw support natuurlijk goed bij gebruiken!