• U kunt (evengoed) voor inkomsten zorgen

• In financieel opzicht zijn het magere tijden voor de vereniging. Vorig seizoen maandenlang geen inkomsten uit de kantine, nu weer 3 weken dicht....en wat gaat er nog komen?
    Wij missen dus uw bestedingen in de kantine, maar desondanks kunt u voor inkomsten voor de club zorgen.

Hoe dan?   SPONSORKLIKS  !!

Natuurlijk hebben we dit al veelvuldig gepromoot, maar er blijken toch maar weinig mensen te zijn die er aan denken als ze iets online bestellen.  Dat laatste gebeurt natuurlijk massaal, maar dus veelal zonder Sponsorkliks.

Voor Chrome-gebruikers is er een perfect hulpmiddel om Sponsorkliks niet te vergeten:  installeer deze browserextentie

Wat altijd werkt is het bezoeken van uw webshop via de thuispagina van onze vereniging.  Klik daar dan op het logo van SponsorKliks.
    Daarna zou u de pagina van uw webshop in uw favorieten kunnen zetten.  Ook dan is het gegarandeerd dat u niet vergeet om de vereniging te steunen.

Wellicht ten overvloede:  het kost u niets extra's. Het is gratis sponsoren!